Op naar Delhi...

3 december 2013 - Delhi, India

Namaste allemaal,

Vandaag hoef ik alleen maar te zorgen dat ik op tijd bij het treinstation ben om me laatste trein in India te pakken naar Delhi en deze vertrekt pas om 17 uur dus alle tijd.

Lekker uitgeslapen en tv gekeken. Hierna nog even wat boodschapjes gedaan voor in de trein en in het volgende hotel. Om 15 uur richting het station gegaan en om 16 uur kon ik de trein al in. Ik zat naast een Indiase gezin die woonde in Oman, dus geld zat. Dat was ook echt te merken, ze wilde niks aanraken en waren alleen maar in de weer met desinfectans gel....heel grappig om te zien. De trein reis verder ging goed, ik kreeg weer genoeg te eten en met me ereader vol sap was het goed vol te houden.

Om 23 uur kwam de trein aan op New Delhi treinstation, nu opzoek naar een tuktuk die me naar me hotel gaat brengen, de prijs begint bij 450 roepie....ben gek zeker. Ik weet dat me hotel achter het station ligt dus dat ga ik echt niet betalen. Uiteindelijk na een half uur zoeken en onderhandelen brengt een taxi me voor 100 roepies naar me hotel, daar probeert hij me nog 400 roepies afhandig te maken, maar hell no ben niet dom!

Ik check me in, skype nog even met me moeder en ga me douchen. Morgen lekker shoppen en ik wil nog 1 ding zien in Delhi, de rest kan me een beetje gestolen worden.

Voor nu slaap lekker en tot morgen!

Veuvje