Reacties
Reacties 201 - 239 van 239
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mammie | Goh veuv wat goed om te lezen ik hoop dat je met een… | 6 nov. '13 |
| Evelien | he vivian zie je wel dat je daar ook een mac heb!!!!… | 5 nov. '13 |
| Hanne | Wauw! Wat een verhaal, schattie! Echt fantastisch.… | 5 nov. '13 |
| Mammie | Goh veuv wat een dag maar ik geniet er iedere keer… | 5 nov. '13 |
| Sonja | Hoi Viv, wat een belevenissen nu alweer. Een rollercoaster… | 5 nov. '13 |
| Mammie | Goh gaaf hoor zo dicht bij | 4 nov. '13 |
| Mammie | Leuk hoor echt fotomodel | 4 nov. '13 |
| Mammie | Dicht bij het vliegveld lekker hoor | 4 nov. '13 |
| Mammie | Wat een lampjes ongelofelijk | 4 nov. '13 |
| Mammie | Leuk hoor mooie tv trouwens ;) | 4 nov. '13 |
| Mammie | Je leert snel | 4 nov. '13 |
| Mammie | Ziet er lekker uit toch | 4 nov. '13 |
| Mammie | Hier lig je dus op de grond je sigaretje te roken | 4 nov. '13 |
| Mammie | Oké ik snap het niet jouw type haha en wat een mooi… | 4 nov. '13 |
| Saskia | Chicky..... heel veel plezier!!!! | 4 nov. '13 |
| Karin | Hoi Vivian wat leuk om je verslagen te lezen. Een… | 4 nov. '13 |
| Hanne | Hi liefie, Wat leuk, nu al een verhaal! Ik dacht dat… | 4 nov. '13 |
| Mammie | Wat super om je verhaaltje weer te lezen en ik hoop… | 4 nov. '13 |
| Tineke | Ooh Vivian, als ik dit lees bespeur ik een nieuwsgierigheid… | 4 nov. '13 |
| Tineke | Héé de eerste verandering in de planning. Nu is… | 4 nov. '13 |
| Tineke | Hee Vivian, wat goed dat je je er doorheen geslagen… | 4 nov. '13 |
| Jeannine | Ha Vivian, ondanks alle emo-zaken aan de vooravond… | 3 nov. '13 |
| Raema | Lieverd, Heel veel plezier en s6 met je reis xxxxxx | 3 nov. '13 |
| Mammie | Hè mop je doet het weer prima en wat leuk om je eigen… | 2 nov. '13 |
| Panda geek | Allemagies wat een begin van je super toffe reis!… | 2 nov. '13 |
| Gea | Ach Viv, het is logisch dat de spanning hoog oploopt… | 2 nov. '13 |
| Hennie | een hele fijne vakantie lieverd geniet dr van maar… | 2 nov. '13 |
| Mammie | Nou ik vind dat je het top gedaan hebt afgelopen dagen… | 2 nov. '13 |
| Arianne | Heel veel plezier, geniet van iedere dag! Groetjes! | 2 nov. '13 |
| Cirric | Something to listen to my friend... http://www.youtube.com/watch?v=VBMfgLvRZJs | 1 nov. '13 |
| Yvonne ter huizen | Hoi Viv, Goeie reis en waanzinnig veel plezier! Hart.Gr.… | 1 nov. '13 |
| Jessica | Heel veel plezier, we gaan je volgen vanaf de Zuwestraat… | 1 nov. '13 |
| Mammie | Hè mop wij zijn weer thuis dus kom maar met mijn… | 31 okt. '13 |
| Cirric | You only live once! See everything you can. Enjoy,… | 31 okt. '13 |
| Thea | Have fun Veuvje, ik zie heel veel bekende plaatsen… | 31 okt. '13 |
| Bianca | Hey Vief, heel veel plezier!!!! | 31 okt. '13 |
| Dave | Goede reis,Viv.Ik zal het allemaal gaan volgen. | 31 okt. '13 |
| Marieke | Viv, heel veel plezier!! Geniet van je langgekoesterde… | 31 okt. '13 |
| Hanne | Woah! Lief stoer chicky! Eindelijk is het zo ver,… | 31 okt. '13 |

- Frank: Vivian, Het was mooi om je…
- Hanne: Welkom thuis, heb genoten…
- Sonja: Ben blij dat je weer heelhuids…
- Mammie: Het is raar om nu nog een…
- Mammie: Gaaf hoeveel roepies moest…
Alle reacties »