Varanasi...dag 2!
30 november 2013 - Varanasi, India
Namaste allemaal,
Vandaag een rustig daggie gepland, ik ben helemaal op, geen energie meer,snotverkouden en zelfs flinke diarree vanochtend. Ik had a; wel wat diarree gehad maar niet echt oncontroleerbaar en zelfs met deze was het zo dat ik ging zitten en (zonder in al te veel details te treden) splosssss....pot vol, zonder dat ik last van krampen heb of wat dan ook.
Ik heb geprobeerd een beetje uit te slapen, maar als ik hier me ogen open doe ben ik wakker, niks met licht te maken of geluid, ik kan me gewoon niet omdraaien en weer in slaap vallen, dus was weer vroeg wakker. Dan maar douchen dacht ik, maar nee geen warm water. Dan maar aankleden en even op internet om me foto`s en verhalen bij te werken voordat ik om 11 uur naar de Lotus Lounge ga om te ontbijten met John en Jeroen.
Als ik er om 11 uur aankom zijn ze er nog niet en ik bestel me ontbijt, wel is er een ander Nederlands stel die ik gisteren ook hier ontmoet heb. Zij vertrekken zondag naar Nepal, zij wilt hier echt weg, kan er niet meer tegen. Om 12 uur komen John en Jeroen de trap op en ik zie meteen dat ze zich niet goed voelen. De een heeft een keelontsteking en de ander heeft de hele nacht op de pot gezet. Ze hebben hun treinticket maar gecanceld en blijven hier nog een paar dagen om uit te zieken en bij te komen.
Na het ontbijt loop ik naar de main ghat om wat boodschapjes te doen, pleepapier, sigaretten en snickers....dat je daar dan dus ruim 2 uur over doet is meer dan normaal hier. Rond 15 uur was ik weer terug bij de Lotus en heb daar nog even wat gedronken, hun internet deed het niet dus ben ik maar naar het hotel gegaan in de hoop voor een lekkere douche, maar nog steeds geen heet water, toch maar ff klagen. Altijd hebben ze wel een kut smoes klaar en uiteindelijk na een half uur wachten had ik lafjes warm water. Ik had afgesproken met John en Jeroen om naar de Aarti te gaan weer, maar ik was er echt even klaar mee, al die trappen weer op en vooral die mensen massa weer in....nee dat zag ik echt niet zitten. Als ik ze dat vanavond uitleg dan snappen ze dat wel. De Aarti is afgelopen rond 19.00 tot die tijd heb ik even zitten skypen met moeder, ff me frustraties eruit gegooid voordat ik naar het restaurant ging voor de snitshel.....
Aangekomen bij de Lotus zitten John en Jeroen er al en begin ik me te excuseren dat ik er niet was....maar geen zorgen hun hadden er ook geen zin in dus zijn niet gegaan. Later sluit Susan uit Amerika ook weer aan en bestellen we eten. Ik heb super veel zin erin maar ergens voel ik me buik een beetje rommelen. Na het eten besluiten we al vroeg afscheid te nemen en dat vind ik niet erg kan ik rustig me tas even inpakken en hopelijk op tijd naar bed voor een paar uur flink slapen.
Opgeruimd en klaar om naar bed te gaan, spetter ik toch weer flink de pot vol en dat houd niet op de hele nacht, om de 2 uur moet ik eruit om te spetteren, daar gaan me nachtrust. Morgen maar aan de immodium aangezien ik een vliegreis en een treinreis voor de boeg heb.
Voor nu hopelijk nog een beetje slapen en tot morgen!
Veuvje

Xxx